24.11.10

Liseden hatırlanası..:)

Hayaaaaaaaaaaattt beni neden yorüyööööööösüüüüüüünnnnnnn.!

Aman Yarebbii Lise yıllarım geldi aklıma biran.Okuldan nezaman eve gelsem daha merdivenleri çıkarken başlardım ben serdar dan nağmelere.. her gün aynı fasıl ama  " hayaatttt beni neden yorüyööööösssünnnnnn! annem kapıyı açar açmaz yine mii kızım yaeeee derdi hemen.Ben çökmüşüm tabi o sıra (e sabahın kör bir vaktinde okula git eve gel koştur koştur dershaneye git test çöz yat yine okula git gel yineee Hayaaatttt taaa seninn... falan devam) doğal yani.neyse ben o sıra ayakkabılarımı çıkarmaya çalışırken günün diğer mühim sorusuna geçilir.Yemeeek ne varrr açıımmm..! die bağırırken ben. mother: ilk önce bir girde içeri daha kapının ağzında başlıyosun heaa die başlar söylenmeyee tabi çoktan mutfağa koşturmuştur bilene çenem sussun die:D:D
ne günlerdi yae://  şimdi http://fizy.com/tr#s/1ahbwv dinlerken aklıma geldi  öle işte.

Hiç yorum yok: