25.11.10

Vize Sendromu :((

Ahanda aynı ben :|||



 Tatatataaaammmmm!! Geldik mi Vize Haftasına..:(((
Hiç hoşbulmadık hiç!
Yığınla çalışmam gereken konu var ve haftasonu geldi bilene:( daha hiçbirşeye bakmadım.Şu sıra amma rahatım yae :s Saldım çayıra mevlam kayıra hesabı dolanıp duruyorum ortalarda.Uykusuzumda sürünüyorum resmen. ölmüş balık gibi donuk donuk bakıyorum etrafa.napıyım yoruluyorum.sürekli bir koşuşturmaca ordan oraya burdan şuraya şurdan buraya e höhünüz can mı dayanır.heleki şu dün mikemmel bir ödev hazırlamak içün gittiğimiz anasının gözündeki şirket bizi öldürdü öldürdü.Taa sabahın 6 sında kalktım nerdeyse ağlıycam ama o derece uykusuzum.gece de hiç uyuyamadım.2 saatlik uykuyla akşamı edipte eve geldim.neyse işte gittik şirkete.sağolsunlar bizi güzel karşıladılar.sorduk sorularımızı aldık cevaplarımızı çıktık ordan.haydaaa hemencikin saat 10:00 da olan ve bizim geç kaldığımız derse yetişmek için okula koşturmaya.. geç meç kaldık ama girdik dersede.bitmişiz ama oturdum birdaha kalkamadım o derece yani.şöle böle derken saat 6 ydı eve geldim ve günü finishledik.Sonra ne mi oldu?
ertesi gün yine okul ve vize stresi.şuan yine vizeler ve çalışmayan ben.yine yine beynimde susmak bilmeyen depresif bir melodi...:'(((
 

Hiç yorum yok: