5.9.11

Şirinmisin.

Bu sefer ki mim konusu hangi şirinsiniz?

Sevgili b3ngü ve erdikaradeniz mimlemişler.teşekkürler arkadaşlar.

sende incele. ve hangi şirin olduğuna karar ver :) aslında ben bakmadanda hangi şirin olduğumu söyleyebilirim.hatta evde bunun  dalgasını sağolsun annem çok yapar.ben sanırım daha çok somurtkan şirinim:$ ama hayır somurtkan olmayı kabul etmiyorum.huysuz diyelim biz ona:D gülmeyi,eğlenmeyi çok severim ben.arada bir huysuzluğum tutar hepsi bu:P

buarada çocukken "iyi bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz"e inanananız var mıydı?
ben inanıyordum da.
hepinizi öper, nefret etmekten bile nefret ederim.

sevgiyle.






mimlediklerim: Rory -  Giz - ! Missbone ! - -LÂL'İN TEBESSÜMÜ

- Somurtkanlık ve huysuzluğu bir kenara bırakıp ,sevgili bengü 'nün isteği üzerine kendime yeni bir şirin daha ayarladım:D
veeeeeeee
Şakacı Şirin oldum:D:D:P
patlayan hediye kutularım yok belki ama şaka yapmayı çok severim:)bu sefer kabul müdür bengü :D ?

6 yorum:

Erdi Karadeniz dedi ki...

Teşekkür ederim cevapladığın için... :))

Ama somurtkan şirin değilsindir bence :)

Story dedi ki...

Rica ederim:)
hehe teşekkür ettim:)

Bengü dedi ki...

Ben de teşekkür ederim cevap için amaaa cık kabul etmiyorum işte ben bu cevabı:)
Kimi zaman hüzünlü bazen üzgün ve belki de kendince huysuz da olabilirsin ama somurtkan değilsin:) Yaani ben bi cevap daha istiyoruuum:)

Story dedi ki...

bengücüm rica ederim canım:)
khkhkh:D canımsın! tamam ozaman hemen bir tane senin için kendime şirin ayarlıyorum:))

Giz dedi ki...

Kuzum bu kaçırdığım 2. mim olmuş :( puffff söz telafi edicem bunları güzel şirinim, şirinem benim :)

Story dedi ki...

khkhkh:D
bilmiyormuyum ben seni kuzu ayıpsın;)
sende benim fıstık şirinem:*