5.9.11

gerçekleşmesi mümkün olmayan hayallere kapılırsan,takılır düşersin.

7 yorum:

EvA dedi ki...

ve bir yerlerin kanar daha önemlisi kanayan yerin pasuman yapan hiç kimse olmayabilir

yamesin dedi ki...

Evet ama gerceklesmesi mümkün olmayan hayaller varmidir ki?
hersey kendi elindedir..

Bi ölüyü diriltmek gibi bi hayal kurmuyorsan:) gerceklestire bilirsin hayalini:*

Sana inaniyorum:)

Story dedi ki...

Eva-
genelde olmaz zaten.
kendi kanattığın yeri kendin iyileştirmek zorundasındır.

Rorym-
galiba var.
hayalden öteye geçemeyenler:s
ama belkide yoktur:s

o kadar büyük hedeflerim yok:))
umarım kuzu<3

teşekkür ederim.inancın için;)

Bengü dedi ki...

Güzel söz ama inan bana Rory'nin de dediği gibi doğaüstü hayaller kurmuyorsan, tüm hayallerin gerçekleşir.
Bir şey duymuştum ben. Yürekten dileyen tüm insanların duaları 3 türlü kabul olurmuş.
1-İstediğin olur ve sen olduğunu görürsün.
2-İstediğin tam olarak senin istediğin gibi olmasa da o konuda en hayırlısı olur ve istediğinden daha da mutlu olduğunu görürsün
Ve;
3-Senin o anda o istediğin olmaz ama o duan başına gelecek başka bir belayı defeder. O yüzden kuzum inan bana senin temiz kalbinle ettiğin dualar, o hayaller hep kabul olacak. Sadece nasıl olduğunu bilemeyeceğiz hepsi bu.
Sevgiyle kal:)

Story dedi ki...

Canım benim böylesine açıklayıcı ve içten yorumun için çok teşekkür ederim.
dediğim gibi çok büyük bir hayalim yok.gayette basit aslında.belki zamana ihtiyacı var biraz:)

evet bende duymuştum bunu.hatta annem ne zaman umutsuzluğa düşsem bir duyan ve gören olduğunu mutlaka bir şekilde duaların kabul olucağını söyler.ve içimi rahatlatır.şimdi aynısını sen yaptın ve gerçekten beni mutlu ettin.
sağol kuzu,çok sağol.hepimizin hayalleri gerçek olsun inş.:)

dikkat et kendine;)
öpüyorum çok:*

Giz dedi ki...

Bir çok hayal de gerçekleştirilebilir tatlım. İnsan hayal edip peşinden koştuğu sürece hayat yaşanmaya değerdir. Ve çok inanıyorum ki hiçbir hayalimiz yoktur ki gerçek olmasın. En karanlıkları bile gerçek olur der Tanrılar Okulu kitabı.

Story dedi ki...

Giz'm haklısın.her hayal birgün mutlaka saklandığı yerden çıkıp benide yakalayacaktır :) inanmaya başladım buna ;)