9.3.11

keşke ölseydin.
hiç değilse ozaman öldü derdim.

evet, düşündürücü.

9 yorum:

yamesin dedi ki...

Kimse ölmesin:S

Giz dedi ki...

Story'm deme öyle :(
Acı bir hikaye anlatayım sana. Bir önceki ilişkimde (2.5 sene sürmüştü ve bittiğinde 19 yaşındaydım) çok sarsılmıştım. 1,5 sene geçmişti hala toparlanamıyordum, ben de keşke ölsen o zaman öldün derim dedim hep içimden, günlerce. Aradan seneler geçti ben atlattım. Ama duydum ki hasta olmuş çok, kötü hastalıktan. İçim çok kötü oldu, saçma belki ama kendimi suçladım...

Mia Wallace dedi ki...

uvv asi

Story dedi ki...

Rory'mm,kötülere bişey olmaz zaten:s

Giz'mm,ciddimisin üzüldüm:(( kendini suçlama bebeim,tabikide saçma değil,herşey Allahtan:/ işte dışarıdan bakıldığında kolay gibi görünenler özünde hiçte öle değil ne yazıkki. sarsılmamak imkansız zaten kuzu.bazen böyle düşüncelere dalabiliyorum://

Story dedi ki...

Mia,
:):P

müghe dedi ki...

yapma bunu kendine.. Bırak yaşasın senden uzakta bir yerlerde.. sende hayata bağlanmak için çabala. Hiç ölmesin diyceğin birini bulman dileğiyle..

Story dedi ki...

en çok koyanda bu yae zaten.
herşeye rağmen, uzakta rahat rahat yaşayabilen yapıya sahip olunması.
bulmam için aramam lazım, hiç işim olmaz:)

Giz dedi ki...

Dalma işte Story'm zamanla geçiyor inan. Her tecrübe bir artı demiştik ya ilerde daha iyisini yaşaman için bu gerekliydi gibi düşün beybim :/

Benim üzüntüm geçti, o da daha iyi şu an affettim kendi içimde onu sen de öyle yap kendi özgürlüğün için kuzu...

Story dedi ki...

"ilerde daha iyisini yaşaman için bu gerekliydi"..
kuzum,bu cümlenin doğruluğuna inanmak istemezdim ama gerçek bu haklısın.güzel günlere sahip olabilmek için ödenmesi gereken bir bedel belkide..
bebeim sanırım artılarımı gün geçtikçe artıyorum.hergünümü kazanç olarak kabul ediyorum:)

benimki de inş. geçicek kuzu.
Allah büyük,elbet özgürlüğümü geri alıcam:)