9.3.11

bugün gereğinden fazla huysuzdum.
sabahın 7 sinde uyandığımdan olsa gerek.

6 yorum:

yamesin dedi ki...

Nasil uyandigina bagli:)

Profösör dedi ki...

Her sabah beşte kalktığıma göre ben daha huysuz olabilirim ama, inanın çok rahat ediyorum.

Giz dedi ki...

Story'm yerim senin huysuzluğunu :) sonsuza kadar öğrenci kalabilirim iş hayatı her sabah 6.30 da start alıyor kuzuum, insanın sinirlerine yumuşak baskı yapan bir şey bu 7 ay oldu alışamadım...

Story dedi ki...

Rory'm,çok zor olmuştu.bide işin içine ben ne giyicem yae olayı girince hepten rezil:D

Profösör;
oo negüzel.öyle bir düzenim olsa belki bnde alışırdım.ama ders saatleri farklı olunca bu düzensizlik sinir yapıo:)

Giz'mm, hehehe:D utandı ben:$:P bebeim çok zormuş ama yae:/ uyumasıyla kalkması bir olur insanın.bende alışamazdım kesin.ozaman ben hep öğrenci kalıyım kuzu.yaşesınn öğrencilik haha:D

deeptone dedi ki...

neyse geçmiş herhalde.
:)

Story dedi ki...

hehe geçti geçti:)