5.2.11

rüyamda, saç tokam kırılmış gördüm. bir parçası kırıktı.

7 yorum:

yamesin dedi ki...

Sen kirilmadiysa sorun yok demektir:):*

Story dedi ki...

hehehe:) yok tatlım bu sefer kırılan toka oldu:D

Missbone dedi ki...

Ucuz bişidir inşallah rüyada bile olsa pahalı tokamın kırılması kalp krizi sebebi.

Giz dedi ki...

Canııım evde ded yadigarı bit rüya tabiri kitabı vardı üşenmedim ona baktım rüyada saç tokası görmek bekarlar için evlilik veya nişana, baht açıklığına ve mutluluğa işaretmiş :)) müjdemi isterim :P

Story dedi ki...

Missbone;
yok canım çok pahalı bişey değildi ama sevdiğim bir tokamdır hala saçımda duruo khkhkh:D

Giz;
hehehehe canım benim yae sen çok yaşa emi:D acayip mutlu oldum şimdi bundan iisi şamda kayısı ozaman ihihih:D:P bahtımda bir açılma saçılma durumu olursa mutlaka bildiricem:D

Giz dedi ki...

Hehehe canim haberlerini beklicem :)

Story dedi ki...

ihihi anlaştık tatlım:))