3.2.11

bitmeyen hesap.



küskünüm hayat sana,
zamansız, aldın onu benden uzağa..
beklenmedik ayazlar gibi, içimi soğuttun yokluğuyla biranda.
tüm defterleri döktün önüme,
toparlayamadığım her ne varsa, alay ettin benimle, gözlerinle..
oyuncağını kaybetmiş çocuklar gibi, ağlamaklıyken bir başıma,
sen öylece karşımda durdun,
bense, usul usul yok oldum..

aydınlık gibi görünen yollarda, gözlerimi kör ettin karanlığınla..
okyonusunda vurduğun her dalga, boğdu beni sığı sularında..
ben mücadeleyle sana doğru çırpındıkça,
sen geri ittin şiddetinle her defasında..

görmedin hayat, Sen beni hiç görmedin!
duymadın hayat, Sen sesimi hiç duymadın!
şimdi nie bu inadın,
sıkı sıkı sarmalayışların?

bırak hayat, bırak!
Sen hiç adil olmadın..

 

10 yorum:

yamesin dedi ki...

Hayattan bahsediyoruz.kimimize adil oldu ki.hayatta boktan insanlar gibi cxv.cxv.

of.bu bok lafini da iyice doladim agzima-.-

Story dedi ki...

bikere olsun adilce davransada, biz şu adaletinden yoksul gariplerigüldürse.aynen.öle
"hayatta boktan insanlar gibi"

takılır öle arada boşver|-)

Ariboku dedi ki...

Yazıyı okurken binbir şey geçti aklımdan . binbir anımı hatırladım parmaklarına saglık :))

Story dedi ki...

ne güzel..
anılar hatırlanmaya değer.
teşekkür ederim ozaman:))

'ofelya dedi ki...

Hep uyguladığım daha doğrusu uygulamaya çalıştığım bir durum var..
Hayatın sundukları çoğumuzun canını yakar,memnun etmez..Biz buna karşılık hayatla zıtlığa düşeriz ama hayata zulmettikçe,hayatla zıtlığa düştükçe kısacık bi an yenilse bile geri dönüşü muhteşem oluyor !
Bu yüzden oluruna bırakıp tüm adaletsizliğine rağmen yaşamaya değer bir şeyler olabileceğini görmeliyiz..

Ayrıca yazı bi harikaydı..
Teşekkürler..
Yüzünüzden gülücük eksik olmasın dilerim :)

Mia Wallace dedi ki...

her zaman böyle..

Giz dedi ki...

Canım ne güzel bir anlatım duru ve içten, çok etkilendim :)
hayat benimle de dalga geçiyor bugünlerde, resmen kendimi buldum.

Story dedi ki...

'oFeLya/kupakızı;
aynen öyle.biz ne kadar mücadele edipte, işi inada bindirsekte, hayat; suların durulduğunu biran için gösterse bile yine bildiğini okur.bu seferse daha derinden vurur.Çok haklısın.herşeyi oluruna bırakmalı, etrafa doğru bakabilmeliyiz..
Değerli yorumun için asıl ben teşekkür ederim.hiçbirimizden eksik olmasın o gülücükler:))

Mia Wallace;
malesef..
ama,birgün bize de göstericektir adeletini, göstermeli!

Giz;
Tatlım çok teşekkür ederim:)kendinden bir parça buluşunu hissettirebildiysem ne mutlu bana.
ah ah hayat, şu sıra bizle uğraşıo desene.taktığı çelmenin haddi hesabı yok.

Giz dedi ki...

Aynen taktığı çelmenin haddi hesabı yok canım. Düşe düşe dizkapaklarımda yer kalmadı :)))

Story dedi ki...

sorma canım bıktırdı hepimizi.bezdik şu gencecik yaşımızda.artık düze çıkmak istiyoruz bizde.hayat; duy sesimizi!:))