11.2.11

bayılıyorum onlara

anneannem'le dedem'e geçen gün bir güldüm, bir güldüm hala etkisindeyim o derece:)
onların o tatlı tatlı, ufak ufak atışmaları yok mu Allahım yarebbim bayılıyorum:) bknz. şöyle oldu;

gece saat 2 gibi falandı. biz halen oturuyoruz. öle sohbet muhabbet falan.doyum olmaz ikisinede.neyse, dedemin bir huyu vardır, halının üstünde çöp falan olsun, çöp dediğim böle toz falan olur yae hani üstünden düşer biyerden uçar. onları görsün hemen eğilir yerden alır. yada kazağın tüylenmiş olsun, kenarından biyerinden ip falan çıksa ille onu kopartıcak. huydur bu değişmez.geçen gece anneannem en sonunda kızdı.
anneannem; aaa yeter! saçmalıyosun artık. yeter canım! kaç kere söyledim bırak şu huyunu die.
dedem; heaa saçmanın küçüğü barut, büyüğü mermi
bizim ekip; yerlerde resmen.
anneannem; bak inanmıyosunuz bana. önceki gün komşu geldi.kadınla oturuyoruz. geldi kadının kazağının üstündeki beyaz tüyü aldı. kadın açıkça m. bey kalsın kalsın dedi. istemiyor insanlar canımm aaa. daha ne söylesin.
dedem; ses yok.
anneannem; ..benimde siyah kazağımı mahvetti.keşke getirseydimde görseydiniz. bütün kolundaki iplikleri çekmiş. kendininkiler yetmio, benimkileride bozdu hep.
ben; hahaha die başlayan gülmelerim, gözümden yaşlar gelerek devam etti.
anneannem; gülme story, gülme çok sinirliyim.
ben halen gülüyorum ama. görmeniz lazım hallerini.en son neye bukadar güldüğümü hatırlamıyorum:)
İnsanın onlarla ömrü uzar vallahi :D

2 yorum:

yamesin dedi ki...

ne güzel:)
Herkes sizin gibi olsa keske:):*

Story dedi ki...

Rory'm çok tatlıdır ikiside gerçekten.bu konuda kendimi şanslı sayanlardanım:):*