11.2.11

11

bugün, sizlere bahsettiğim iki dostumdan biri olan ş (cicomm) ile sinemaya gittik. aynı şehirde yaşadığımız halde ve hergün konuştuğumuz halde, sık sık görüşmeyi ihmal ediyoruz. sebebi belli aslında, biziz.. herşeye olan vaktimizi birbirimize uyduramıyoruz.ama yaşadığımız her ne varsa gün bea gün birbirimize aktarımını yapıyoruz. evet tuhafız:)
günümüze, uzun uzun sohbetlermizle başladık. defalarca anlattığım onca şeyi, bıkmadan usanmadan sanki ilk defa anlatıyormuşum gibi dinledi beni.yemek yedik.gezdik, dolaştık. sonrada film'i izledik. film de çok güzeldi, günümüzde.. özlemişiz birbirimizi.bana susurluktan hediye almış, canım benimm<3

-gerçekten çok şanslıyım..
güvendiğim, değer verdiğim iki candan dostum var ♥
iikede varlar, hepte olsunlar :))

2 yorum:

Giz dedi ki...

'My Story'm ne güzel senin de arkadaştan öte 2 canın var, benim ikiz gibi kopmayan parçaların :)) bu da bir şans..

Story dedi ki...

Giz'm,aynen öyle.gerçekten de benim için ikiside çok ama çok değerli ve özeldir.canımdan öte can derler yae, heh işte öle:))
evet kuzu büyük bi şans hemde..