5.1.11

Sanane elalemin mavi ojesinden!

sabahın bir köründe, düzenli olarak hiç şaşmadan çalan ve beni yalnız bırakmayan sevgili kadim saatim benim.seni ben pek çok pek çok severim demek isterdim ama sevmiyorummmm.! birkere bir hata yap,en azından hergünkünden bir 15 dakka sonra falan çal.(ciddiyim!) neyse, her sabah olduğu gibi öfleyip pöfleyerek,havada soğuk die yakınmalarla sıcacık yatağından kalkması zor gelen my story söylenmeye başlar.ve hiç bıkmadan her sabah söylediği fix lafı, lan eve bir geliyim kesiinnn ama kesin uyucam kalkmıycamdır.evet bunu her sabah söyler,okuldan gelir ona sarar buna sarar gece olur 2 olur 3 olur.. uyumaz,uyutmaz!. sonrada mızıldanır. ben bile sıkıldım yani. öle böyle derken 10 dakkada hazırlanır.evetttt yanlış duymadınız bildiğimiz 10 dkka. bir bayan için imkansız gibi gözüksede benim kadar umursamazsanız ve makyajla bilmem neylen alakanız yoksa yapılabilirliği vardır.doğrudur,sahtecilik,hilecilik içermez:P neyse çıktım evden okula gidicem tabi bunun için ilk olarak sabah sinirimi yaşayacağım vesait trafiğini yaşamam lazım.müzikti, falan geldim durağa.bindim tranvaya. iki tanede sevgili yanyana oturuolar.sırıtıolar falan ıyyyk sabah sabah. çevirdim başımı ayaktayımda oturmadım.kulağımda kulaklık dışarı bakıyorum.seside çok açık falan değil normalde dışardan duyulcak kadar açarım.bugün ne hikmetse açmadım sesini.neyse geldik kapı açıldı indim.arkamdanda kızla sevgilisi indiler. embesil hatun; şu kızın ellerine bak dedi sevgilisine.hesaptada ben duymuyorum hea:) gerizekalı sevgiliside çaktırmadan bakcak yae. bakmaya çalıştıda göremedi sanırım. ilk olarak şuna bir açıklık getireyim. eline bak derken mavi ojelerimi kastettiğini ben anlamamıştım zaten.kıtlık falan var sanki. hayır yani e bea kızım sanane elalemin kızının mavi ojesinden,sarı ojesinden yada yeşilinden! onu geçtim, sen elin kızının elini neden sevgiline gösteriyosun ki malmısın lan? nie benim sevgilimin umru olsun başkasının eli ,ojesi yada bilmemnesi. öldürürüm ben lan gidicekte başka hatuna benim yanımda bakıcak,üstelik ben bakmasını falan sağlıycam ohha! hay ben senin zekana.... (hea şununda altını çizmek isterim ojelerim hep gündem mevzusu olmuştur.olsun,olabilir. ben seviyorsam hiç kimseyi ilgilendirmez,önemsememde zaten, hatta babam kızım parmaklarını mavi tükenmez kalemle mi boyadın? dese bile fark yapmaz. hahaha çok gülmüştüm oda alıştı garibim naapsın:D ) neyse, yaee sabır yaee selamet dierekten hafifte gülerekten okula vardım:) ömrümüzü yemesinde katkıları büyük olan bir sunumu daha başarıyla yapmış olaraktan , ve son gösterdiğim/gösterdiğimiz tepki üzerine uzak kalmayı tercih eden casper ı beklemediği bir darbeyle geri püskürterekten içimiz rahat tozup, gezdikten sonra eve gelmiş bulunmaktayım. hea buarada yine ben uyuyamadım:)

2 yorum:

Berdush dedi ki...

Hep mavi mi kullanırsın. Bence çok hoş.
Herneyse o sevgili çifti anlamış değilim. Muhtemelen kız gaydir çocuk da lez. yanlış mı söyledim. Yok yok öyledir fakat alışmak lazım.

Aynı uyku sorunu ve alışkanlığı bende de mivcut.

Bu arada o müzik olmasa o yollar o sabahlar çekilir mi beaaa!! cıx çekilmez.

' My Story dedi ki...

mavide olur başka renklerde.değişir. genelde abuktur olsun severim :)
sevgili çift ımhh.. evet bende anlamadım zaten.tercihleri konusundaysa şüpheye düşmek olası.hangisi gay hangisi lez tartışılır.

uyku deyince bunalım yapıyorum.elbet birgün düzene gircek.

müzik hayatın bir nevi anlamı yae tabi çekilmez.