27.10.10

Ege' de..

..su üzerinde yüzdürülmeye çalışılan kağıt bir gemiden farkım yok şu hayatta.. ilk başta kağıt gemi su yüzeyinde durmayı başarabilir ama sonrasında ıslanır ve parçalanır.öyleyim işte bende.benzetmelerle yaşarım hayatı genelde..

     Kuşlar seçerim gökyüzünden kendime.hangisi olduğunun önemi yok.ilk gelene açarım derdimi..söylemek istediğim ne varsa anlatırım .git derim söyle (ona) bilsin..ama birşey beklemesin.. sonra gelen başka bir kuşa daha,diğerine,öbürüne derken hepsine anlatırım derdimi. dinleyip beni giderler.. bilirler dile getirmek istemediğim,fakat bilmesini istediğim kelimeleri..en iyi kuşlar anlar beni..
bugünde rastladım bir iki tanesine..konuştum yine..şişirdim başlarını..hiç sıkılmadılar,tamam dediler gidiyoruz ege ye ...bildiricez ona herşeyi.. ve gözyüzünde hızlıca kayboldular..

şimdiyse haber bekliyorum cam kenarında onlardan,hemen gelirler mi ki?
-gelsinler , gelsinler..

Aklım Ege de kaldı.... 

Hiç yorum yok: