12.9.11

sabah çok kararlıydım.
şimdi o karardan eser yok sanırım.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sabah çok kararsızdım.

şimdi anladım ki en kötü karar karasızlıktan iyiymiş.

Güneş.

yamesin dedi ki...

yani kararsizsin:p

Yok dedi ki...

ehehe twitter a yazar gibisin çok şeker yaa,neye kararlıydın sabah anlatsana?

duju dedi ki...

? merak ettim ?

www.dujufashion.blogspot.com

Story dedi ki...

Adsız;
tamamiyle katılıyorum.
teşekkürler ;)

Rory'm;
hahaha belki biraz:P

iρεκβöcεĝι;
:D:D her türden dökülüyorum dimi:$

iρεκβöcεĝι and duju;
birdaha hiç sinirlenmeyecek ota boka üzülmeyecektim.ama gene yalan oldu:D

Giz dedi ki...

Story’m öyle bir anda olmaması çok normal kuzum :) zamanla daha az şeye sinir olmayı hedeflemekle başla yoksa bukararsızlık değil bence aniden değişmez ki insan tatlım 

Story dedi ki...

Baby'm alıştınız benim bu sinirsel ruh halime biliyorum:D kendimi delirticek birşey mutlaka buluyorum:)acilen bu hedeflemeyi yapmalıyım.ozaman herşey rayına oturcak gibi.evet hem hemen değişemem ki:P:*