22.9.11

Geçmişimi sevgiyle affediyorum..

artık

Özgürüm;)

6 yorum:

Yok dedi ki...

sevdim bunu,ben de değişik versiyonlarını bilirim..ama nasıl yapabilirim bilmiyorum:(

Story dedi ki...

belki de sadece başarabileceğini bilmek bile yeterli gelir insana.
:)

yamesin dedi ki...

:) süper.

Profösör dedi ki...

Bu arada;

"Bir çocukluk hatırası.. Bir paylaşım.. Biraz da tebessüm…" başlıklı yazımla sayfamda dondurma ikramım olacaktır. Beklerim..

http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/09/bir-cocukluk-hatras-bir-paylasm-biraz.html

Giz dedi ki...

En güzelini yapıyorsun kuzucum :) ben de Louise Hay'in kitabında bu olumlamayı çok sık okurdum, her hastalığın tedavisinde bu kalıbın kullanıldığını biliyor muydun tatlım? birçok içsel düğümü çözüyor bu kalıp.

Story dedi ki...

Rory'm;
:)

Giz'm;
başarabildiğime seviniyorum baby'm:)Bilmiyordum kuzum.Ama doğru bir kalıp olduğu gerçek:)