11.9.11

babam tv de saçma sapan bir dizi açmış.
annem geldi bunu mu izliyorsunuz diye sordu.
ben hayır dedim izlemiyoruz.
babam evet bakıyoruz dedi.
al sana tutarsızlık.
hayır izlemiyorum ben.öyleyse izlemiyoruz dedim.
neyse annemde geldi oturdu yanımıza.
başlandı dizi hakkında yorumlara.
annem:(dizideki kızın hal ve hareketlerine bakarak bir değerlendirme yaptı) bu kız mutsuz.
babam: ses yok.
story: ..
annem: baksana babasının evine gelmiş kız.
babam: ne babası o kızın sevgilisi.
story: ya Allah aşkına ne diyorsunuz? o kızın kocası!
bunun üzerine aldı herkesi bir gülme tabi.
ama öyle.
diziyi izlemiyor olabilirim fakat fragmanlardan dizi de kim neyin nesi, kimin fesi çıkıyor zaten ortaya.

(ayrıca doğru bilmişim :D )
sevgiler.

2 yorum:

Giz dedi ki...

hehehe iyi ki izlemiyormuşsun story'm diyeceğim ama ben de bir ara izlemeden fragmanlar ve de mutfağa giderken salondan geçiş sırasında gördüğüm kadarıyla bir sürü dizi takip ediyordum tatlım :)))

Story dedi ki...

:D:D Giz'm zaten normalde de dizikolik biri değilim.başından 1-2bölüm baktıysam hemen sıkılıyorum birdaha da izlemiyorum:s ama fragmanlar yardımcı oluyor sağolsunlar durum çözümlemesi yapabiliyoruz:)) heheh o da güzelmiş baby'm izlenmesede bilgi sahibi olabilmek ayrıcalıktır:P:D