17.4.11

bil ki,
alacaklar seninde bugününü ellerinden,
sen yarınlarını korkusuzca beklerken..

8 yorum:

yamesin dedi ki...

bu düsündürdü:)

Profösör dedi ki...

Hokus bokus mu olacak acaba...?

Asahhara dedi ki...

Almasınlar bugunumuzu :(

beni güney koreye uçur dedi ki...

2 mısrada herşey ne kadar net.

Giz dedi ki...

Story'm bu anlamlı satırlar beni çok farklı yerlere götürdü. Uzatmamak adına sadece ilk aklıma gelenleri yazacağım babym. Yarınları korkusuzca beklediğine göre gelecek cesaret gerektirecek şeylerle dolu ama bugünü göreceli olarak huzurlu. Kendini yarına hazırlasa da korkusuzca, bugünün huzuru da alınacak elinden başkalarınca :/ hüzünlendim babym...

Story dedi ki...

Rory'mm düşündürmesi gerekenleri de düşündürmüştür inş:D

Profösör;
belki sihirli bir değnek:)

αѕαннαяα;
almasınlar canım:)

beni güney kore'ye uçur;
evet anlamak isteyen için gayet net oldu:)

Giz'mm,hüzünlenme kuzum nolur üzülürüm:(( tamda anlatmak istediğim buydu işte baby'm.sürekli bir yanılmaca içinde ilerliyor hayat.. bugününle yarınları bir olmuyor insanın.o mutluluk sürekliliğini koruyamıyor.biri geliyor ve herşeyi bitiriveriyor biranda.
bu çok acımasız kuzum:/

Giz dedi ki...

Böyle olması çok acımasız haklısın babym :( ama bugünüyle yarının bir olacağı gün de gelecektir ve o insan her şeyi bitirmek yerine devam ettirmek için var gücüyle çalışan olacaktır. Zaten bugününü elinden alabiliyorsa doğru kişi o değildir kuzum :// acımasızlığın kurbanı olmak adil değil, bunda sonuna kadar haklısın...

Story dedi ki...

Giz'mm,o gün gelicek mi gelse de nasıl bir hayat bizi bekliyor olucak düşündürücü..birşeyleri yakıp yıkmak kolay da kuzu ayakta tutmak,tutmaya çalışanıda vurmak kötüymüş.ben öğrettim sanıyordum ama öğretememişim ne yazıkki öğrendiğimde anladım:)
ama bunu başarabilmek isterdim..
bugünümü elinden alanın yarını olmasın baby'm olmayacaktırda zaten inanıyorum.
hemde hiç adil değil kuzum hiç..