29.3.11

canavar story oldum.
ben konuşurken herkes susuyor.

5 yorum:

Giz dedi ki...

Story'm senin canavar halin bile sevimli olur bence.

Zaman zaman hepimiz canavar olabiliriz hem ne var bunda?

Üniversitede ikizimle durup durup güldüğümüz bi laf vardı. "Life s a bitch so am I" :P hayatta başımıza gelen şeyler canavarcaysa biz de olabiliriz gayet babym...

yamesin dedi ki...

Saygi duyduklari icin susup dinliyorlardir.
yoksa senden canavar olmaz:)

Story dedi ki...

Giz'mm;
hahaha hep şu bebeto suratım yüzümden kaybediorum zaten dimi kuzu:D:P
tabi olabiliriz baby'm yae istemeyen çekmez dimi oh:**
hahaha hiç gülüceğim yoktu kuzu siz çok yaşayın emi:D:D
evet bebeim haklısın.madem hayat zorluyo bizi ozaman canavarlık hoş görülmeli:P

Rory'mm;
hahah saygı duyuluyosa bu güzel bişey kuzu sevdim:D:P
ama nie olmuoki benden yae://

Giz dedi ki...

Story'm bebek yüzlüm benim sen de çok yaşa:)) hep güleryüz iyilik yaramaz insanlara hem, en iyisi arada canavarlaşmak kuzu :***

Story dedi ki...

:**
hehehe utandım ki:$
aynen kuzum yaramıyor vallahi vakti zamanı geldimi canavarlaşmak iyidir.ohh canımıza değsin:D:P