1.2.11

yememde,yutmamda.

lan yemin ederim ki, dünya küçük falan değil!
boşyere insanların duyguselleriyle oynamayın,kandırmayın,yapmayın lan,etmeyin!
çoğğcukken hiç kaçırmadığım şu "ii bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz"-e bile inanırım.ki inandımda. gözlüklü şirini az aramadım her pikniğe gidişimizde ormanda.ozaman ben kötü bir çoğğcukmuymuşum ki.ilgincime gelmedi değil hani neyse. ama bu küçük dünya,minik dünya,ay canım dünya olaylarına inanmıyorum.nefesinizi tüketmeyin.harcamayın.azaltmayın.bitmesin.
onu bilir, onu söyler susarım.
hatta üstüne,
bende buralardan çeker giderim, eğer sen yoksan bile derim.
evet derim.
dedim.
bay.

12 yorum:

yamesin dedi ki...

$irinleri severim:)
Ama dünya gercekten kücük be Story:)

Story dedi ki...

bende bende:D
yae Roryciğim sende mi :(
ozaman şu dünya artık küçüklüğünü banada bir gösterse diorum :)

yamesin dedi ki...

Gösterir elbet:)

yamesin dedi ki...

aklima su sarki geldi
"dünyaa kücüüük askin büyüükk":)

Story dedi ki...

bak oldu ozaman:)

Story dedi ki...

woow! sevdim bunu:)
öyleyse doğruluk payı mevcut :))

yamesin dedi ki...

http://ufizy.com/#ZhUt4zYBrI8/r/!/

:)

Story dedi ki...

koceman teşekkür ettim bebeim.hemen dinliyorum :)

yamesin dedi ki...

Dinle bakalim:)

Story dedi ki...

..Yine karşılaşırız,
Dünya küçük aşkın büyük

evet. çok güzeldi :)

yamesin dedi ki...

güzeldir:)

Story dedi ki...

:')