16.2.11

ouf

kabataş'a giden otobüse binipte, 1.levent e gidicem ben dien erkeğin varolduğu bir dünyada yaşıyoruz evet. üstelik bu insanvari sevgilisini gezdiriyöö kitapta! şoförün bu kabataşa gider demesine,hatta gülmesine rağmen ısrarla kız arkadaşının;
"ama benn geçen gün buuuuurdannn gitmiştim " demesiyse ayrı bir sinir bozuculuk, aptallık, komiklik. bu insanları cidden anlamıyorum.hemde hiç.
lan oğlum salakmısınız neysiniz yae! madem hatunu gezdirmeye çıkarıyosun hele bir yolları öğren önce.
bide mümkünse , senden beter kendini komik duruma düşüren ve ağzını yüzünü yaya yaya konuşan sevgilini bir sustur az.

-tamam.sinirlenmiycem!

8 yorum:

yamesin dedi ki...

iyy:D
agzini eyip büken cocuk gibi konusan kadinlardan nefret ediyorum!
Birde ergen erkeklerden tabi vc.vcb.

Story dedi ki...

heh Rory'm, aynen bende.iğrenç oluyolar yae ve hiç çekilmiolar. hele ki ergen erkekler, aman yarebbim intihara sebebiyet örneği.

yamesin dedi ki...

birde o yasta pek bi cool oluyorlar:D
of bogabilirim-.-

Story dedi ki...

hahaha:))
dimi dimi bende:D

Profösör dedi ki...

Ağzını yayarak konuşmak da neyn nesi. Bir jiklet patlatarak..

Giz dedi ki...

Heheh Story'm agresyon yapma dicem ama öyle uyuz tiplere denk gelince bir de her hareketleri batar böyle yol boyunca :)) hiçbişey yapmasa da cins cins bakar insan elinde olmadan:)

Story dedi ki...

Giz'm, sorma bir tuhaf oluyorlar.ağzını yüzümü gel dağıt der gibi.gözüme batıo bide feci gıcık oluyorum:D

Story dedi ki...

Profösör;
evet evet koceman bi jiklet hemde:P