12.1.11

terazi lastik.abuk

Bugün! evet bugünden bahsediyorum birkaç baya saat öncesinden yani.son sunumumuzu yapmak üzere okula gittik falan.tam takım hazırız ama böle şıkkıdı şıkkıdı. genelde öle özen göstermem okula giderken banane yae der çıkarım umrum olmaz.ama bu sunum günleri ayrıdır, özenilesidir! neyse efenim, sabah saat 9 buçuğa geliodu evden çıktık. ilk dersin bir 20 dakkasına katılımda bulunup hopp geri çıktık.herhangi bir neden, sebep,amaç içermez.tamamen keyfidir. hayır madem derse  girmeyeceksin nie az daha uyumuyorsun? derdin ne senin kızımmm! dediğinizi duyar gibiyim.tamamen katılıyorum bende bilemedim çünkü. arada olur böle. olsun, şaşırmayınız. işte şöledir böledir terazi lastik cimnastik biz size geldik dicem tam ama sunumu yapacağımız dersin saati geldi çattı. o biçim hazırız ama . ilk biz yapalımda kurtulalım havasındayız. o kadar kararlıydık ki, ay ilk şunlar anlatsında sonra biz şey edelim, ya şunlarda anlatsa aslında sonra biz, oda yapsın sende yap derkennnn .. evet tamda tahmin ettiğiniz üzere son sunumla kapanışı biz yaptık.en son assolistler çıkar hesabı gibi oldu. yalnız sona kalan dona kalır gibi herkeste bir oflama puflama mevcuttu. e haklı millet sabahtan beri o sunum senin bu sunum benim zart zurt bıktılar.bizde öyle. neyse bitti, ama bizde bittik! abartmıyorum. kahvaltı etme alışkanlığı olmayan birisinin bile(o ben oluyorum) aç bilaç 4 e kadar bir damla su bile içmeden durması çok acı,vahim hatta berbattır. kendim ettim kendim buldum gül gibi sararıp soldum şarkısı bana ve sevgili dostum d ye gelsin.napalım  bu hep oluyor ama neyse. artık dayanamayan 2 genç beden, otobüse biner ve yemek yemeye gitmeye çalışır. ayakta zor duruyoruz o sıra ama. artık biri kalksada otursak yaeee ölüyorum uleyn! gibi düşünceleri bir bir beynimde sıralamışken 1 vatandaş kalktı. d yi oturttum ilk oraya.öle tuhaflıklarım oldğ. sölemiştim daha önce.dostlarım benim için daha mühimdir! önceliklidir. neyse konuşuyoruz biz. d elbise giymişti  bende takılırım hep öle düzgün otur onu yapma bunu yapma die hahah:D yine takılıyorum ben herzamanki gibi.sonra  bak izin verdim bu seferlik ama bidaha olmasın heaa. kırarım yoksa bacaklarını dememle muavinin bize dönüp bakması ve gülmesi bir oldu. başladık bizde gülmeye. e rezil oldum ben tabi :D amcaaa lez değiliz lez demek isterdim ama susmayı yeğledim.çünkü konuştukça batıyorum. açlık biryandan, yorgunluk biryandan hoş görülmeli bazen şu gençler.gülünç duruma düşseler bile gülünmemeli. koruma iç güdüsü bu tuhaf karşılanmamalı.Lütfen recaaa minnet ediyorum. ve Tıp.

bencede
.güzel görünüyorlar.


Hiç yorum yok: