25.1.11

Sevimsizdiler.

bugün okulda sınav saatini beklerken iki (kısa) olaya şahit olduk.
olay mahali; koridor.

ilk olay..
arkadaşım d ; my story baksana şu çoçuklara.aptal ne dedi!
my story ; (şaşkın bir surat ifadesiyle) ne dedi ki?
d ; çocuk diğerine anlatıo. yae bir kız buldum çıkıyorum.ne istersem yaptırıyorum işte.ihihihihi(al sana piç!)
my story ; hadi bea!
d and my story;
saymaca dıttttt...
...
...

ikinci olay..
son tekrarları yapıyoruz artık. çok çalışmışız gibi. tekrar ama ne tekrar yarısı gırgır. neyse sınıftan bir tip çocukta az ilerde önümüzde. dibindede sevgilisi. ama kız yapışmış resmen o biçim. dönüo birisine bişey sölüo sonra çocuğa bakıo öpüo. dönüo bişey sölüo, tekrar çoğğcuğa dönüp öpüo. tabi bizim asabiyet bozuldu. demeyin öle nie falan die. okulun içinde böyk! görmek zorunda değilim neyse. d , bak şimdi döncek yine öpücek çoğğcuğu dedi.bekliyoruz kız dönsün bakalım napcak die izlemeye aldık :D döndü bu ama bu sefer öpmedi. resmen mont olmasa çoğcuğun içine gircek. bende o sıra kıza, yapış kızım yapış iice gir dibine aferim sana dedim. o sıra kız arkasına, bize doğru bi döndü, bakışı görmeniz lazım hahahaha lan dedim yakanladık:D  ama eğer ki tek bi cümle dahi kurma girişiminde bulunsaydı,(ki olamadı) ağzını yüzünü dağıtcaktım.zaten gerilmişiz sinir stres. bide milletin b*k hareketlerine seyirci ol. oldu canem.

evet az daha dursa,
kız bunu yapabilirdi kıhkıhkıh:P


4 yorum:

pinkworld dedi ki...

hahahaha cicom gerçekten sınav öncesi yaşanmaması gereken şeyler bunlar:) ammmmaan diyorum bulaşmayın... sakin cicom sakinnn :)

' My Story dedi ki...

ehuheuehu sorma cicom yae nerde çer çöp karşımızda bıktım vallahi.uğraş uğraş nereye kadar:D:P tamem bebeüm bulaşmak yok.şey etmiycez öle hır gür hobaaaa:P sakinde olcam ohh miss :))

pinkworld dedi ki...

:D heh şöyle cicom yae bunu duymak güzell :)

' My Story dedi ki...

uslu cicoş ben :P:D
yaşşesınnn :)):*