28.1.11

ihihi

evet,
benim turuncu saçlara zaafım var!

9 yorum:

62'den Kedi dedi ki...

ben de çok seviyorum. fotoğraflarda çok güzel çıkıyor :)

Story dedi ki...

aynen.çok başka bir havası var :)

yamesin dedi ki...

Benimde cok hosuma gidiyor ama esmer oldugum icin boyatamiyorum-.-

Budeliçocuk dedi ki...

Önce merhaba;

Zaaflar iyi değildir.:)
hele zaafları ulu orta söylemek hiç iyi değildir..
Yüreğine sağlık..:)))

Story dedi ki...

Rory ; evet beyaz tenlerde güzel duruyor. ama çok sevilesi :(

Budeliçocuk;
sakıncalı olduğunu düşünmemiştim:)

Giz dedi ki...

Benim saçlarım turuncu :)) 4 senedir her tonuna boyatıyorum en çok da karamelimsi turuncuyu seviyorum yazın bronz kışın beyaz tende güzel duruyor.

Akşam güneşi vurunca fotoğraflarda çok hoş çıkan bir renk ;)

Story dedi ki...

hadi yae harika! :))
kesinlikle yakışana yakışıyor.insana bir cicilik, bir sempatiklik katıo.(yani bence öle)

benimde var aklımda turunculuk,hatta beynimi kemiriyor o derece :D bakalım düşünce aşamasındayım :)

Giz dedi ki...

'My Story inan pişman olmayacaksın :)) zaten çok çabuk akıyor en kötü ihtimal akınca eski rengine dönersin. "Koku" filmindeki kız bana çok ilham vermişti, düşünce aşamanda bir ileriki adım için bakmanı şiddetle tavsiye ederim :))

Story dedi ki...

bende pişman olmayacağımı düşünüyorum :)tamam Gizcim koku filmine mutlaka bakıcam. önerin için çok teşekkür ederim :))