11.12.10

Rastlantımıymış?

rastlantılara inanırım ben..
ne yani sen hep o yürüdüğünüz sokaktan geçebilirsinde o geçemez mi? beraberken gittiğiniz yerlere sen gidersinde o gidemez mi?
ne alakaa yae!
rastlaşabilirsiniz..dünya küçük nede olsa.
nie seni takibe aldığını düşünesin ki? hayır yani hayatını nie herkesin sana endekslediğini düşünüyorsun!
unutmuş,sen unutmuşsun gitmiş bitmiş .daha nedir bu böle saplantılı ruh halleri!

__hala beni seviyooolar, köpek oldu lan peşimde sürekli etrafımda görüyorum onular.geçen bizim mekana gittim ordaydı. kesinn geliceğimi bilioduda geldiLerr.. sevio sevio işte,unutmamış! yoksa nie yani dibimde bitsin ki diimiii ammaLarrrr..

bırakın kızım,oğlum,evladım bu ayakları!!
herkes hayatına bakıo,sende bak kendi yoluna..
yapmayın! etmeyin komik oluyosunuz.!!

Hiç yorum yok: