25.12.10

Ezik kız böğ- ıyk

bugün sevgili dostum (d) bize geldi. biz hep öle gidip geliriz birbirimize.hatta gideriz bidaha gelmeyiz.yani alışkanlıktır bu aramızda.neyse pek normal günlerden biriydi bugün.kurstan çıktı bebito geldi hemencik koşaraktan yanıma. ders çalışcaz göya o çalıştı ben sululuğa vurdum tabi herzamanki gibi kıhkıh:D şöleydi böşeydi derken zaman geçti .(şu sıralar zaman nasıl geçio anlamıyorum) ulan hemen akşam oluo :s:s işte sonra çıktık bizden d yi durağa bırakıcam tabisim ille benim götürmem lazım bölede huylarım vardır benim hea.yavrusunu koruyan sarıp sarmalayan anneler gibi gözüm görücek bindiğini ettiğini.(bide aynısını ş ye yani öteki dostuma yapıyorum:) geldik biz durağa konuşa konuşa.bekliyoruz. o sıradada 2 tip sevgili karşımızda.ama tuhaflar böle.çocuk bağrıo kız süklüm püklüm karşısında.konuşuyoruz biz ama bir yandanda onları takip ediyoruz napıolar ediolar die.tabi mevzu baya bizi sardı diktik gözlerimizi üzerlerine hahaha:D çocuk kıza bisürü hakaretler yağdırıo ama öyle böyle değil.kız başladı ağlamaya.
_ kız: yae ben sana istiosan gel demedim mi ühühühühü (ağlak surat) iki damla gözyaşı.ses var ama görüntüde kaymalar var yani öle bir ağlama bu :D
_çoğğcuk: Allahsız!.... zırt zırt zırt...... net duyulmuyo:D
_kız: ühühühü
_çoğğcuk: (kendini haklı gösterme çabalarında) bence bir bok yemiş kızın üstüne atmaya çalışıo.(bizce öyleydi )ki başardıda.
kız hala ühühühü .(millet bakıo kim bu dallamalar die.)
biz o sıra sinir krizlerindeyiz. ulan kızım hastamısın nesin yae! bir erkeğin önünde ağlanılır mı hemde onun için!!! çoğğcuk demediğini bırakmadı lan resmen mal gibi ağlıosun sıçsana şunun ağzına!! die biz söyleniyoruz tabi.Ulan aynı şeyi gelicekte birisi bana yapıcak.daha fırsatını vermeden sıçarım ağzına bea yetmez tekrar...neyse! sonra bak nasılda gelir sinek gibi götüne yapışmaya kalkar. hayır nedir bu eziklik, nedir bu kadar  kaybetme korkusu! nerde senin şerefin haysiyetin, olmayan gururun! ıyy ıyy..

*bak hala sinirliyim.

2 yorum:

Jove dedi ki...

işte arkadaşlık ya:p

o kıza da dencek bısey yok.
kım bağırcak bana oyle,bı de herkesın içinde yanı.ağzını burnunu kırarım^.^

fotoğraf ayrıca iyiolmuş yalnız,anı yaşadık ahah

My Story.. dedi ki...

ehuheu ebeveynden kapma:P
sevilesi:D

aynen yae kendine güveni sıfır ezik şahsiyet. aklıma geldikçe sinirleniyorum.

hehehe buna sevindim:D