21.12.10

.dıpdıpdırırum.

uff ouff!!  sıkıntıdan öl geber moduna girdim çıkamıyorum. sabahtan akşama kadar evde pineklesemde, akşamın kör vaktine kadar sokaklarda sürtsemde benim sağdık yarim sıkıntıdan birtürlü kurtulamıyorum. Gitsem elin başka ülkesine dönmesem, gelse elin başka ülkesinden bir bebe gitmese, elin ülkesinde elele dursak.yada.elin olmayan bizim olan ülkemizde elele olsak. okul bitse aslında,ama bitmesede aynı zamanda.saçlarımı fine gibi yapmak için saydığım gün sayısı hemencik gelse.yae yakışmazsa lan? die şüpheye düşmesem.yakışmassa yakışmasın oğlum bende mor yaparım dediğim zaman millet tuhaf tuhaf suratıma bakmasa.okulda gereksiz yere 100 kişinin önünde yapmak zorunda oldğ. şu sunum zıkkımları artık bi kaldırılsa! boşyere strese sokulmasakk!  beloved teacher , şurası olmamış, burayı ii yapamamışsın, verilen bilgilerin yoğunluğu herkesi sıktı, daha akıcı olabilirdi, ık mık ık mık cık cık..hösttt!!! şunu yapmasalar student olmak istemeyen ama olmakla yükümlü olan bizlere bunu yaşatmasalar please! hayat bayram olsa, etrafta hiç öküz olmasa.(piçte olmasın ama) yüzsüzlüğü elbisesiymiş gibi hiç sıkılmadan üzerinde taşıyan  insanlarda olmasa vesayre vesayre.. 'a walk to remember ' bu filmi istiyorum bulun dvd ci amca dediğimde bunu bulamazsın kızam eski bir film demese! ve bende nette bulduğum fragmanlarla yetinmesem. filan filan .yaeeeeee buarada demeyi unutuyordum az daha.bugün hani onun doğum günü yae! hiç bunalım yapmadım hea.çok iim valla bak.akşamda ö.b.g.z var zaten. oh sıkıntımda geçer miss miss. onun arkadaşlarıyla ne yapıcağınıda hiç merak etmiyorum.kafamın takıldığı sorularda yok,bulmaya çalıştığım cevaplarda.ama bu sefer hangi barda, hangi hatunla sevişirde, sonra dönülmez akşamın ufkundayım vakit çok geç hesabı pişmanlık duyar( yada duymaz ilgilenmiyorum) merak etmiyo değilim.çünkü etmiyorum.
öyle işte.
.dinlesene. 

2 yorum:

fatoş' dedi ki...

pasiflora ister misin? :D

'a walk to remember' güzel filmdir, yeşilçamvari, son yarım saatinde hüngür hüngür ağlamıştım :D

izlemelisin :))

Story dedi ki...

hehehe evet olabilir canım çok vahim durumdayım dime :D

yaee ama çok izlemek istiyorum bende elbet bulucam,buldurucam!
bncede acilen izlemeliyim :))