31.12.10

bir yıl sonu daha..

buraya nezaman uğrasam kendimi ii hissediyorum.yazıp yazmamış olmam önemli değil..takip ettiğim bir çok arkadaşın yazılarını okurken kendimden birşeyler bulmak ve yalnız olmadığımı bilmek hoşuma gidiyor.evet evet kesinlikle burası bana ii geliyor..

2010 diebilmek..

hayatıma belkide en çok şeyi katan yıl bu yıl olmuştur.akabinde götürdükleride en çok olan yıldır.ama olsun.kırılmadım,gücenmedim;)
2010 un şubat ayıyla birlikte hayatıma dahil olmuş olan birisi vardı.elbette O'ndan bahsediyorum..farklı olduğunu düşünmüş olmam tamamiyle bir aptallık,gerzeklik olsada önüne geçilmiyor bazı şeylerin işte.(birara bahsedicem nasıl tanıştık ne oldu bitti.onunda zamanı gelicek..) ozamanlar otuzikidiş sırıtma potansiyeline sahiptim.geçti gitti neyse..
bu yıl sadece ondan ibaret değildi tabikide.dostum dediğim insanlar vardı.öyle biliyordum en azından.birisi on, diğeri beş senelik her dakikanı geçirdiğin insanlar olunca doğal olarak dost oluyosunuz..ben öle sanmışım..yanılmışım.düşündümde ; aslına bakarsam bu yıl bana çokça kazık yedirtmiş.hatta yedirtmesini geçtim hepsini yutturmuş bile! geçip gidiyor olması beni gram üzmüyor desem yalan olur.çünkü her yıl acısıyla tatlısıylada olsa insana çok fazla şey öğretir. ben öğrendim. kazık yemeyi,kazık atmayı, hayır diebilmeyi;))
2011 de bazı şeylerin değişmesi umuduyla..

herkese mutlu yıllar!

Hiç yorum yok: