5.12.10

Bir kuple..

aylardır bakmıyordum yüzüne, ne haberini alıyordum ne haberim gidiyordu ona..
öyle olmasını istemiştim, oda kabullendi yae sonrasında..kendiside istemiş demekki aslında..
oldu hayli zaman, gitmedi ellerim ondan yana.istemedim.. içim yana yana,deli gibi seve seve istemedim onu hayatımda..
düşündüm,çok düşündüm gitmesine izin verdikten sonra..
küçülttüm gözümde onu, alçalttım, paraladım! tükettim.!
.. tükenmemiş,
yazmaya devam etmiş yüreğimin herbir satırına,benden habersiz..
sildim,karaladım olmamış..
çıkarttım attım yüreğimi, şehrin en kuytu sokağına,çıkmaza sürükledim bedenimi korkusuzca..
eve geldim baktım,olmamış! hala koynumda..
baktım sayfasına aylar sonra..
ilk fotoğrafının altında;

"Izdırabın sonu yok sanma, bu alem de geçer,
Ömr-i fani gibidir; gün de geçer, dem de geçer,
Ram karar eyliyemez hande-i hurrem de geçer,
                                       Devr-i şadi de geçer, gussa-i matem de geçer,
                                       Gece gündüz yok olur an-ı dem adem de geçer..."

okudumda kapattım sonrasında..
.. dedim; Neyzen Tevfik, nede güzel söylemiş..


Hiç yorum yok: