3.10.10

O mühteşem OkuL ' Pazartesi ' ne SaaTLeR Kalaaa.. ıyykk!

.. Yarın okulum açılıyor.puff.. "pek bir sevinçliyim,neşeliyim yaşasın okulumuz.." o kıvama giremiycem.
14. yıla giriyoruz okuma hayatımda ki daha birgün olsun bu duruma sevinemedim.Okuldan çok içinde barındırdığı insanları sevmiyorum ben aslında.. Okuyupta kendimi geliştirmek,kendi ayaklarımın üzerinde durmak İstemem konusuda bir sıkıntı yok yani.
Eğitim ve Öğretim süreci insanlara pek çok şey katarken ; dostluk,kardeşlik ıvır zıvır vesayree.. bana daha çok nefretimi kazanan insanlar listesi yapabilmem konusunda katkıda bulundu.Amaaaaa tabi aradan sıyrılıpta benim sevgimi kazanan ve hayatımın en odak noktasına oturmuş olan pek sevgili dostlarımı da unutmamak lazım..Onların bende ki  değerini anlatmaya kalksam anlatamam zaten.O sebepten hiç dalmıyım şimdi duygusal mevzulara..
İşin kısacası  yarın saatler 12 yi gösterdiğinde sevgi çiçeği görünümlü,aslında kendini beğenmiş ukeela tipli çoğunluğun arasına girmek durumundayıM/Z.. Benim gibi bu durumdan muzederip olan yavruceğizleri de anmak lazım.O bakımdan ben / biz gibi (ayırıcı -bütünleştirici) unsurlara  alışmak gerek :D:P

Hiç yorum yok: